Sobota, 15 listopada 2014 | Uczestnicy

Lubinka z Olkiem

Dziś zgrupowanie z Olkiem. Czyli będzie "ostro" dla mnie a dla niego relax, miejsce spotkania w Tarnowcu i tam decyzja gdzie się dziś wybieramy, ja wiem że płasko raczej nie będzie. Najpierw rozgrzewka do Świebodzina na most może ktoś tam do nas dołączy, przynajmniej taką mamy nadzieję, informowaliśmy o naszym wyjeździe i trasie przejazdu, chętni powinni dołączyć. Niestety tak się nie stało więc udaliśmy się sami, pierwszy kierunek to Lubinka, koło sklepu zmieniamy kierunek na zjazd koło kościoła w Pleśnej. Teraz płaski odcinek wzdłuż rzeki Biała do Buchcic, gdzie przekraczamy przejazd kolejowy i od razu mocno w prawo skręcamy na podjazd czarnym szlakiem przez Łowczów na Rychwałd, gdy po dłuższej chwili dostaliśmy się na szczyt przebiliśmy się przez Rychwałd na krzyżówkę Lubinka. Tam przyjęliśmy kierunek na Janowice, za przestankiem autobusowym rozpoczęliśmy podjazd który doprowadził nas na górną stację wyciągu Lubnka, kontynuowaliśmy ten podjazd, lecz nie do Lichwina tylko na zjazd z powrotem pod kościół na Lubince. Tam dotarliśmy do drogi głównej po kolejnym dojeździe do krzyżówki tym razem skierowaliśmy się na Dąbrówkę Szczepanowską, jednym ze zjazdów asfaltowych dotarliśmy do Doliny Dunajca, tamtędy dotarliśmy do Błonia, później Zgłobice i tym sposobem dotarliśmy do celu Sklepu Bike Brothers gdzie Olek miał Deala. Niestety pocałowaliśmy przysłowiową klamkę, rozstaliśmy się i każdy pojechał w swoją stronę, Olek przez Krakowską do domu a ja zawróciłem na obwodnicę i również kierowałem się ku domowi. Po drodze myknął koło mnie Dawid samochodem, zdziwiony że zgubiłem na trasie Olka.