Wtorek, 27 października 2015

Brzanka od tyłu

Po dłuższej przerwie powróciłem na rower przy okazji Wtorku MTB. Tym razem na starcie koło serwisu Brzuski Narty Rowery stawiło się 4 bikerów Ja, Mirek, Marcin i Olek. Wizję trasy na dziś miał Olek i to właśnie jemu daliśmy dziś wodze kierownika wycieczki, tereny jakie nam zafundował były bardzo barwne i ciekawe terenowo. Bez wątpienia można tą trasę wiązać z kwintesencją MTB, ponieważ Olek wykrzesał Maximum terenu ile tylko było możliwe. Na pewno część stwierdzi że to nudne i łatwe technicznie tereny, lepsze to niż siedzenie w domu, jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Pierwszym punktem wycieczki była oczywiście Góra Świętego Marcina, następnie czerwonym zjechaliśmy do Poręby Radlnej gdzie podjazdem Leona wyjechaliśmy na Słoną Górę podziwiając ten urokliwy podjazd. Bez wjazdu na nawierzchnię bitumiczną dotarliśmy do zjazdu Kolosa którym zjechaliśmy do Woźnicznej. Chwilę asfaltem pod szkołę w Pleśnej i podjeżdżamy żółtym szlakiem na Rychwałd, tam krótki odpoczynek i zjazd do drogi głównej i ponowna wspinaczka tym razem jednak Czarnym Szlakiem na Łowczów. Następnie zjazd łąką o której najchętniej nie wspominać :d podjazd na Meszną Opacką i przejazd przez krzaki, jakąś łąkę i młaki. Tak dotarliśmy do Lubaszowej, podjazd na Brzankę od strony klasztoru, pod bacówkę nie dotarliśmy.

Z głównej drogi na Brzankę skręcamy w niebieski szlak na Burzyn ? Szybki zjazd do Burzyna lasem, później zjazd Olka i w Bistuszowej jedziemy na podjazd Czarnym szlakiem kochana łąka. Tam Marcin odłącza się a my walczymy, z Mirkiem podjęliśmy męską decyzję i zdecydowaliśmy się pchać rowery i robić zdjęcia panorami Brzanki i Burzyna. Trochę niestety przeszkadzało nam słońce. Dalsza droga przebiegała sprawnie i szybciej gdyż jechaliśmy najprostszą droga do Tarnowa.