Lipiec, 2013

Sobota, 20 lipca 2013 | Uczestnicy

Krótki event

Piątek, 19 lipca 2013 | Uczestnicy

Powrót do domu z postojami

Dzień zaczął się tradycyjnie trasa do pracy, z niepewnością przejeżdżałem każdy kilometr a nawet metr. Udało się znalazłem się u celu. W między czasie Dawid wpadł i pożyczył rower na przegląd. Ja mogłem skupić się na książkach. Tuż przed 17 szybki spring na Wałową i Krakowską w celu dostarczenia przesyłek do księgarni. Kolejny cel podróży to BikeBrothers jednak z pustą kieszenią nie pasuje jechać. Zawijam pod świt a tam miła niespodzianka. Z prawej wyjeżdża znajomy KTM z niebieskim plecakiem, po wizycie w Bankomacie razem udaliśmy się w kierunku Mościc, Marcin na Koszycką ja do chłopaków, Marcin szybko dołączył i było swojsko. Po dłuższej chwili w sklepie zjawia się też Krysia, sami znajomi gdzie się tylko ruszysz. Po wizycie ponad 1.5 godzinnej, może pora zawitać do domu na obiad? Ależ skąd ! Telefon do Dawida, wracają z Bieczy i możemy się spotkać w Tuchowie na PIT STOPIE. No to dawaj. Trochę trasa na około ale w planie miałem inna koncepcje spotkania pod Oberżą w Piotrkowicach, wyszło jak wyszło, w drodze powrotnej razem już w 3 osobowym peletonie zakręciliśmy do Zawady. Teraz jak patrze na czas to całkiem niezłe tempo mi wyszło. Są postępy.
Czwartek, 18 lipca 2013 | Uczestnicy

Czwartek MTB

Szybko do pracy i jeszcze prędzej na obiadek by zdążyć na meeting. W drodze Dawid upewnia się czy będę na czas. 200 metrów przed domem nagle wystrzał tylnej dętki dziura na 30 cm. Poprosiłem Dawida o pomoc a ja udałem się na posiłek. Dawid mnie informuje że w dętce są już 2 dziury. Mysle nie zdąrze. Ale Dawid dokonał cudu i zaskoczyło. Nawet napęd przestał trzeszczeć :)

Piękna pogoda, ptaszki śpiewają, a krzyżacy koło zamku się gromadzą by pójść z szarżą w kierunku południowym. Tarcze i miecze w dłon i możemy ruszać cel twierdza Zbaraż. Nagły podjazd napędy trzeszczą niczym na polu metalowe miecze. Jazda w miłej i fantastycznej atmosferze z licznymi anegdotami :D Bardziej lub mniej śmiesznymi.

Czego mogłem się już nauczyć. Spinkę trzeba wozić ze sobą inaczej z buta trzeba wracać z Lasu Tuchowskiego. Łatki, pompka, klej, dętka teraz chyba też będą w moim podstawowym wyposażeniu. Pora przejść na zawodowstwo i wozić ten sprzęt ze sobą. Dzięki pomocy koleżeńskiej uczestników podjęli oni próbę ratowania sytuacja ja jednak po kolejnym flaku zrezygnowany wróciłem samochodem do domu.
Środa, 17 lipca 2013

Wtorek, 16 lipca 2013

Ha

Poniedziałek, 15 lipca 2013

W deszczu do celu

Co tu dużo pisać spokojna jazda przy kroplach deszczu napierw Bieniash później sprawy służbowe i powrot przez myjkę do domu.
Niedziela, 14 lipca 2013 | Uczestnicy

Brzanka Pech Holowanie

Pogoda piękna więc dlaczego by się nie wybrać na rower. Dawid był tego samego zdania i poprowadził peleton dwu osobowy. Najpierw tradycyjnie zjazd łąką do Łękawki, następnie podjazd lasem i zjazd do Karwodrzy. Asfalcikiem pod Trzemesną następnie singielkiem w dół i długi podjazd szutrowy który poprowadził nas pod Stalbomat a stamtąd już tylko główną drogą na Brzankę. Powrót wąskim korytem strumienia :d. Później w kierunku Ryglic do Bistuszowej a tam odbicie w kierunku północnym gdzie Dawid zabrał mnie na nieznany mi szlak. Podobało mi się ułożenie trasy jednak nagle przydarzyła się przygoda której się nie spodziewałem. Zdarzało się już wracać o jednym pedale z Żabna, bez siodełka z Tarnowa, złamać ośkę na asfalcie w Zabłędzy lub kapcia w Kruku. Ale łańcucha jeszcze nie urwałem, w lesie pełno komarów, za dużo, spinki się nie udało odnaleźć przynajmniej całej. Decyzja jedna powrót. Podziękowania dla Dawida który część drogi holował mnie za rękę :) Jak to sam powiedział Justyna trenuje z Opona to on bierze sobie większe wyzwanie. W międzyczasie telefon po Pawła który miał szybko dowieźć zapasową spinkę :D której nie wziąłem ze sobą. I tak po zmroku dotarłem do domu przy pomocy braci Dzięki wielkie
Sobota, 13 lipca 2013 | Uczestnicy

Mokro, terenowo i wyczynowo :D

Pierwsze co się rzuca w oczy :d Komu się chce w taką pogodę ruszyć z domu? A jakby inaczej do lasu pora. Trochę błota, gajowy zapomniał wykosić ścieżek w Buczynie, Pokrzywy jak moje koło, ale wybaczamy szlifował formę przed Piwniczną. Dawid prowadzić znanymi mu ścieżkami, ja trzymałem się jak tylko mogłem :D moja tylna oponka dziś już nie do końca domagała w terenie. Kilka kałuż trzeba było na wprost przejechać. Na wale Dawid spłoszył biednego ptaszka który w popłochu uderzył w moja nogę i przefrunął pod rurką nad bidonem. Po wjeździe na asfalt, przejazd płaskim pod Golgotę. To czego się bałem zaczęło się od nowa, ściana prawie pionowa ruszamy bez przerwy :d Pierwsze metry stosunkowo mocno i równo, później nadchodziło zmęczenie a górka jak stroma tak nadal się wije, nagle wypłaszczenie, Dawid już sporo z przodu, rodzi się pomysł stanąć odpocząć. Ale trzeba postawić sobie jakiś cel i go zrealizować, dotrwać do końca bez odpoczynku no to Krzysiek do roboty. Widzę coraz częstsze spojrzenia Dawida, czy daje radę ale jakoś się kręci. Na ""szczycie"" uśmiechnięty Dawid "Nad Brzeskiem leje, Jedziem dalej" Na pół przytomny jechałem za jego cieniem już dalej. Z górki i po równym koło 40 , tak że Corsa nie dawała rady :d Przejazd honorowy koło koncertu i kierunek DOM :D
Piątek, 12 lipca 2013

Między Deszczem a burzą

Szybka akcja z oczekiwaniem na koniec deszczu