Kwiecień, 2015

Czwartek, 30 kwietnia 2015

Pętla

Przemyśl już za dwa dni więc udałem się na przejażdżkę po batony. U BikeBrothers dołączył do mnie Olek i razem udaliśmy się do Tarnowca gdzie czekał już Dawid tak się złożyło że towarzyszyłem im już na całej trasie, podjazd na Zawadę, później wspinaczka na Trzemesną zjazd do Piotrkowic. Tam kolejna wspinaczka tym razem na Rychwałd skąd przejechaliśmy na Lubinkę. Trochę dużo podjazdów jak na odpoczynek przed maratonem ale cóż fajnie się jechało. Później zjazd do Szczepanowic skąd przejazd przez Zgłobice do centrum Tarnowa, Przemysłowa i jesteśmy w domu.

Środa, 29 kwietnia 2015

W pościgu za kurierami

Ten dzień był bardzo ciekawy. Umówiliśmy się na jazdę za Wyścigiem Kurierów, więc start koło budynku PWSZ w Tarnowie, docieram na miejsce niecałe 30 minut przed startem, po chwili zauważam Bartka, chwilę rozmawiamy zjawia się Piotrek, później Olek. Powoli sędzia prosi o ustawienie się w sektorze, po cichaczu stanęliśmy zaraz za nimi, i liczymy na okazję, ta chwila trwała krótko gdyż sędzia szybko nas przegonił. W bramie dostrzegamy Dawida dołącza się do nas i mkniemy ulicami Tarnowa miedzy wozami technicznymi po czym wygania nas kolejny sędzia ze robimy zamieszanie wśród samochodów. Później następuje okropne szarpanie rozpędzanie i zwalnianie. Gdy już tempo się usystematyzowało było zbyt wysokie by wszyscy się utrzymali widocznie Dawid wytrzymywał najlepiej te trudy i powoli zaczął nam się oddalać. Nie mogłem zespawać do niego, a Olek i Piotrek do mnie. Tak każdy sobie dotarł do Tuchowa. Tam Podjazd Partyzantów. I później jazda za Maruderami na Ostry Kamień i próba utrzymania koła do Gromnika która skończyła się klęską.

Wtorek, 28 kwietnia 2015

Trening CCC

Od Marcina dowiedziałem się że grupa CCC Sprandi Polkowice urządza sobie otwarty trening z kolarzami więc nie mogło nas tam zabraknąć. Dałem znać komu trzeba i zjawiła się liczba reprezentacja. Po całym treningu udaliśmy się na Lubinkę rozprostować kości.

Niedziela, 26 kwietnia 2015

Puchar Tarnowa

Debiut na Pucharze Tarnowa w Lipiu. Elita startuje wcześniej a za nimi Orlicy. Start z drugiej linii lecz po pierwszym zakręcie znalazłem się w pierwszej grupie. Puszczam Piotrka i wskakuje mu na koło za mną 5 metrów przerwy, kurzy się nieźle i coś wpadło mi do oka, jadę dalej lecz nie jest tak jak powinno być. Wyprzedza mnie 2 gości reszta nie dała rady, dojeżdżam do serpentyn na wschodniej części Lipia, ktoś z obsługi wyścigu woła że mam odkręcone koło, fakt czuje jakieś wibracje. Zatrzymuje się dokręcam przecieram oko i w rezultacie już nikogo z rywali nie widziałem ani nie słyszałem. Zrezygnowany pojechałem dalej walcząc z myślami czy jest sens w ogóle jechać dalej. W drugiej części kółka zaczęli mnie wyprzedzać Orlicy, a tuż przed samą metą 1 okrążenia wyprzedził mnie również Dawid. Próby złapania się na koło na niewiele się zdały :D tak więc swoim tempem jechałem dalej, na gdy podjeżdżałem do serpentyn Olek i Marcin wołają ze doganiam ogony chwilę się zatrzymałem na rozmowę poganiają mnie więc trzeba było jechać dalej. Faktycznie zacząłem widzieć w oddali rywala później wyłonił się kolejny więc +++ kilka WAT od razu i jazda do przodu :D może nie będę ostatni :D W rezultacie nie wiedziałem czy wyprzedzają mnie kolejni zawodnicy Orlików czy już dublują rywale? Wyprzedziłem na trasie 3 lub 4 rywali i sędzia pokazał znak że już koniec a więc +1 okrążenie. A sytuacja z okiem skończyła się wizytą u okulisty w Dąbrowie Tarnowskiej bo bliżej nikogo takiego jak okulista nie było na dyżurze.

Piątek, 24 kwietnia 2015

Chotowa

Dość nietypowy Piątek bo z Kolosem i Staszkiem w drodze na Chotową. Tuż za Czarną złapałem gumę przez co wycieczka zajęła nam trochę więcej czasu niż planowaliśmy. Powrót na Marcinkę i na chwilę dołączyłem do Marcina trenującego technikę i wytrzymałość. Później zjawił się również Dawid.

Czwartek, 23 kwietnia 2015

Pościg za Staszkiem

Siedzą w domu i pisząc z Marcinem narodził się pomysł gonienia Staszka który kręcił do buczyny, górala nie mam więc nie byłem zainteresowany, gdy ten skręcił na Zgłobice i przedzierał się do Dąbrówki Szczepanowskiej zacząłem się przygotowywać do jazdy. Nie wiedziałem gdzie on pojedzie więc zdecydowałem się zdobyć Rychwałd i wtedy myśleć co dalej, internet odpalony, Endomondo też to ruszam po drodze dostaję meldunki od Marcina o pozycji Staszka przez co nie traciłem czasu tylko szybko korygowałem kierunek jazdy. Niestety nie skierował się on na Lubinkę tylko odbił na Zakliczyn a więc w dół i pogoń, bo dziś jedzie na zachód, w Zakliczynie kolejny meldunek Staszek jedzie na Gwoździec no to przede mną pościg, jestem już blisko sporo czasu nadrobiłem, już prawie na szczycie dowiaduje się że Staszek skręcił w pola, acha no to po pościgu, jadę więc na Niedzwiedzą gdy dyrektor melduje że Staszek wrócił na główną i mnie goni swoim tempem, krótko nie myślałem nawrotka i jadę mu na przeciw. Po dwóch lub 3 minutach spotkaliśmy się zatrzymali na przestanku i Staszek chciał się zamienić rowerami tak też się stało.

Sobie zdjęcia nie zrobiłem bo wyglądałem trochę komicznie, jak to Staszek podsumował teraz możemy jechać razem tym samym tempem, lecz po kilku nastu kilometrach Staszek zaczął zostawać z tyłu i musiałem zwolnić tempa. Po dotarciu do Dębna skierowaliśmy się na drogę serwisową Autosrady a tam nie wszystkie drogi są przejezdne i musieliśmy trochę przenosić rowery. Po dotarciu do Tarnowa czekała nas przeprawa przez główną drogę aż do ul. Mościckiego i pod Staszka dom. Tam powróciliśmy na swoje maszyny, później miałem jeszcze plan udać się na wystawę książki na Rynku jednak już zastałem tam tylko namioty, tak więc pozostał mi już tylko powrót do domu przez Skrzyszów Łękawicę.

Środa, 22 kwietnia 2015

Podjazdy

Dowiedziałem się że Dawid i Olek planują dziś podjazdy w Pleśnej ja nie byłem do końca przekonany czy dla mnie to dobry pomysł na dziś więc pojechałem wcześniej na ten podjazd, zjeżdżając 1 raz zobaczyłem kolarza w stroju Omega Pharma podczas drugiego podjazdu wyprzedził mnie Dawid i Olek. Chwilę się tam pokręciliśmy później przez Słoną Górę udałem się do domu z Olkiem a Dawid pojechał się rozkręcić gdzieś na południe.

• Kalorie 2015kcal
Wtorek, 21 kwietnia 2015

Wtorek MTB

Wtorek MTB z Kolosem

Sobota, 18 kwietnia 2015

Po EPO

Trochę chłodno, trochę sypie, rowerem delikatnie do BikeBrothers rozejrzeć się i po małe co nieco.

Czwartek, 16 kwietnia 2015

Z Olkiem przed deszczem

Szybki event z Olkiem, krótko i blisko bo pogoda niepewna. Więc ruszamy na Trzemesną, po drodze zauważamy ciemne chmury nad Tarnowem, więc decydujemy się na powrót po drodze nas zmoczyło delikatnie wyjechaliśmy do Zawady i znowu sucho, tak więc kolejna pętla do Tarnowca i ponowna wspinaczka na Zawadę. Chłodno na zjazdach nie ma więc już co gadać tylko jedziemy się zagrzać do domu.