Listopad, 2014

Wtorek, 4 listopada 2014

Spontaniczna Szosa

Bardzo spontaniczny wyjazd gdy już się zrobiło ciemno. Najpierw udałem się do Świebodziny, podjazd do Koszyc gdzie wzdłuż ulicą Wolską dotarłem do Zgłobic, tam odbicie Topolową i Wróciłem do Koszyc wkońcu przebiłem się do Obwodnicy którą podróżowałem do zjazdu w okolicach Tarnowca gdzie dobiłem do Drogi Krajowej, stamtąd już najprostszą drogą do domu.

• Sprzęt HARD ROCX ROADRIDE 50
Niedziela, 2 listopada 2014

Niedzielny Event

Wyjazd zorganizował Kinek tak więc na jego wezwanie zjawiła się spora grupka kolarzy na miejscu zbiórki przeniesionym na krzyżówkę w Piotrkowicach. Zacznijmy jednak od początku, 10:00 miejsce zbiórki restauracja podzamcze. Jestem dwie minuty przed czasem, jak się okazuje jestem drugi bo czeka już Łukasz, za chwilę za zakrętu wyjeżdża Krzysiek Ł. oraz Andrzej, tuż za nimi kręci powoli Michał, a zdyszany za nimi pędzie Aleksander.Jako że czas na nas to towarzystwo się przywitało i poinformowało że miejscem zbiórki jest parking w Piotrkowicach i jadą bo tam ma Kinek czekać. Chwila a Marcina jeszcze nie ma, Olek pojechał z nimi żeby ich spowalniać, a ja zostałem czekać na dwójkę Marcinów. Pierwszy przyjechał Marcin K., po chwili przyjeżdża zmordowany Marcin C. więc możemy gonić grupę zasadniczą.

Źródełko z bąbelkami

Marcin jakiś taki niewyraźny, mozolnie toczy się pod górkę, pod kościołem czeka Olek z Łukaszem, tamci pognali dalej nadal trzeba ich gonić widocznie boją się spóźnić. Bo przecież punktualność to złota cecha. Pędzimy asfaltami najkrótszą drogą do Piotrkowic tuż przed lasem Marcin C. dezerteruje i udaje się na wypoczynek aby w zupełności wyleczyć przeziębienie. Gdy już docieramy na parking, zauważamy że nie ma nikogo, Olek dzwoni do Kinka spokojnie zaraz będą. Po chwili zjawiła się cała ekipa, nasi uciekinierzy, a dodatkowo Krzysiek W., Darek, Rafał oraz Adam. Peleton okazały to i trasa musi być okazała.

Pora ruszać w las, najpierw do lasu w kierunku na Karwodrze, zjazd leśną drogą i podjazd kilkanaście metrów do pamiętnej łąki i trasy Jesiennego Rajdu Sokołów 2012. Tam dłuższy postój, Adama nie ma, a Marcinowi pękł pręt przy siodełku. Towarzystwo się niecierpliwiło i ruszyło w dalszą drogę, dojazd do asfaltu i w kierunku na singielek, gdzie Olek bardzo widowiskowo pofrunął  w powietrze omijając korzeń. Później czekała nas walka z nowo wysypaną nawierzchnią na drodze prowadzącej w górę lasu. (Partyzantów-Tuchowska). Następnie asfaltem w kierunku Bistuszowej kierujemy się na las a tam młody koń na wolności nie wie co z sobą począć. Gospodarz go zagania i w końcu możemy jechać. Docieramy do rozwidlenia i większa część towarzyszy decyduje się na powrót do domu. Po chwili dojeżdżają inżynierowie od siodełka, jak się okazało w dalszą drogę ruszamy w 4 osobowym peletonie, a więc duża część nas ubyła.

Wybór padł na najprostszą wersję obok Stalbomatu, na wypłaszczeniu krótki epizod z udziałem miejscowego psa, który mimo przyjaznych zamiarów zaczął łapać za kostki gdy próbowaliśmy odjechać. Po zdobyciu Brzanki szybka decyzja jedziemy na klasztor, jednak najpierw zmierzyliśmy się z głównym szczytem Brzanki. Po zjeździe koło klasztoru zaliczyliśmy bufet w sklepie w Lubaszowej, tak wyszło że skierowaliśmy się na Meszną Opacką a stamtąd w kierunku Rychwałdu aby niebieskim szlakiem zjechać do Pleśnej. Po krótkich namysłach rozpoczęliśmy zdobywanie Słonej Góry od Zachodu czerwonym szlakiem, tam odłączył się Marcin, i w trójkę odbyliśmy podróż po raz kolejny do lasu między Łękawką a Karwodrzą, lecz tym razem nie skręciliśmy na petlę GIGA tylko skierowaliśmy się już ku domowi. Asfaltami zdobywamy Świętą Górę, podczas rozmów na szczycie dojeżdża niewiadomo skąd Kamil na krótko widać mu ciepło.

Dzięki za wspólną Jazdę :)
Sobota, 1 listopada 2014 | Uczestnicy

Wieczorna Szosa

Dziś zwykła przejażdżka wieczorna szosowa, Dawid odpoczywa bo czuje zakwasy po wczoraj więc lajtowo spokojnym tempem. Podjazd pod szkołę w Zawadzie i zjazd do kiosku w Łękawicy, później podjazd na Trzemesną, początkowa stromizna dała mi ostro w kość Dawid odjechał i tak powoli odjeżdżał. Z krzyżówki zjechaliśmy do Tuchowa i tam fajna niespodzianka dawno nie jechany przeze mnie podjazd ulicą Partyzantów. Po raz kolejny tracę z pola widzenia czerwoną migającą lampkę. Zjazd do Ryglic bez szarpania ale Dawid narzucał dobre tempo, ogólnie dziś cały czas jechałem z tyłu czy to na zjazdach czy podjazdach, Dawid kontrolował tempo i nie dał mi się nawet zbliżyć :D. Przejechaliśmy przez Tuchów i skierowaliśmy się przez cmentarz w kierunku na Meszną Opacką, gdzie po raz kolejny Dawid odjechał. Zjazd do Pleśnej z Rychwałdu i zaczął się płaski odcinek gdzie Dawid dokręcał coraz mocniej. Przed nami pozostał tylko podjazd pod Zawadę i już byliśmy w domu.