Marzec, 2015

Niedziela, 15 marca 2015

Wymęczony na Lubince

Tym razem na starcie Max, Dawid, Olek, Marcin K. oraz Ja. Marcin C. był w drodze, ruszyliśmy na Pleśną ja zacząłem ciągnąć i nadzwyczajnie mi się dobrze jechało mimo dobrej prędkości przelotowej ni czułem zmęczenia. Dopiero po dotarciu pod przejazdy kolejowe było gorzej. Dziś w planach kilka podjazdów, więc teraz odpoczynek rozpoczynam podjazd i widzę jest ciężko mówię Olkowi żeby nie czekali ja dołączę nie na kolejnym tylko na następnym podjeździe. Wyjechałem na szczyt, podczas wspinaczki zaczął mi skakać łańcuch to nie dobry znak, wyczołgałem się i czekam czekam. Dawid dzwoni że czekają na dole na Marcina, po jakimś czasie wyjeżdżają ale bez Marcina, zjeżdżamy więc do Janowic pod dom weselny i wzdłuż Dunajca na kolejny podjazd na samym początku kontaktuję się z Marcinem i raczej tym razem na siebie wpadniemy. Podjazd pod górną stację wyciągu Lubinka i zjazd stromym fragmentem do drogi głównej. Po dojeździe na krzyżówkę rozłączamy się MArcin jedzie do domu, ja jeszcze chwile czekam z chłopakami i gonię Marcina. Oni pojechali jeszcze zaliczyć podjazdy a ja powrót do domu. Marcina nie złapałem a do domu jechałem bardzo powoli.

Poniedziałek, 9 marca 2015

Z Kolosem na Kokocz

Dość niespodziewanie wybrałem się na dłuższy rower. Mirek zadzwonił czy bym się z nim nie wybrał na rower, on po chorobie więc chce delikatnie się przejechać. Wybór padł na Kokocz, zjechaliśmy do Kowalowej później Ryglice i z powrotem Zalasowa a później jeszcze Pogórska Wola Jodłówka Wałki i Lipie. Urwało mi sygnał w Tarnowie więc ten dystans doliczam.

Niedziela, 8 marca 2015

Z cyklu jak długo jeździć i się nie ojeździć

Na dziś byliśmy umówieni na szosę o 13 w Tarnowcu, trasy dokładnie nie pamiętam jaka miała być ale jaka była to wiem :D Na starcie Olek, Dawid, Marcin K. i Ja. Na wiadomość że Staszek jeździ z Tarnowską GTA powstałą kwestia gonienia ich śledząc Obcego na Endomondo. Załączam transfer w telefonie na kierownicy i sprawdzam ich pozycję na bieżąco. W Kłokowej obserwuję że są jeszcze na Rychwałdzie ale jadą na zachód (Lubinka ? Jurasówka? Któż to wie?). Na Rychwałdzie jesteśmy w niecałe 35 minut tam wzgląd na sytuację, ekipa dojeżdża do Gromnika skręcą na wschód czy zachód ? No to czekamy! Staszek skręcił na zachód więc wyjście jest jedno jedziemy na Jurasówkę i tam zobaczymy co dalej. Oczywiście docieram tam ostatni, okazuje się że oni zaczęli podjazd i jadą w naszym kierunku no to rura w dół :D Po chwili byliśmy już razem. Wspinamy się z nimi odpoczynek pod górną stacją i zjeżdżamy do Wróblowic. Tam spóźniona pogoń za motocyklem, i wracamy my przez Golgotę a terenowcy nie dali się skusić. Dojazd do Kłokowej mamy się rozstać z Marcinem i wspinać na Słoną Górę podjazdem od torów ruszam pierwszy docieram na szczyt i dzwonią do mnie żebym wrócił. Wyszło na to że dostałem karny podjazd, a Marcinowi jak się spieszyło tak zapomniał o czasie. i wyszło na to że Jeździliśmy prawie 3 godziny a staliśmy ponad 2 na trasie :D Jak się zaczynało już nam robić zimno rozjechaliśmy się w swoich kierunkach.

Sobota, 7 marca 2015

Otwarcie BikeBrothers Shoop

Przed 13 udałem się na przenosiny sklepu BikeBrothers OSHEE Team do nowej lokalizacji bliżej centrum. Szybki zjazd do Tarnowca z Dawidem i przez Przemysłową najbliżej minuta dwie i jesteśmy na miejscu. Wygrać rower się nie udało więc jedziemy dalej, niestety Olek nie miał roweru a mógłby się załapać na liczny peleton, gdyż dołączyliśmy do Gratowców zmierzających na pagórki. Najpierw Zawada, zjazd do Łękawki tam podjazd dawno nie jeżdżonym fragmentem, trochę się rozciągaliśmy ale na wierzchołku znowu jesteśmy razem. Marcin, Andrzej, Michał i Krzysiek kierują się na Zalasową a tam jest szuter (jadą na singielek i las Tuchowski) więc nam pozostaje odłączyć się z Dawidem i pędzić na Partyzantów a nóż się spotkamy. Jakbyśmy się umówili to tak dokładnie byśmy się tam nie spotkali, różnica była dosłownie 20 metrów :d Tam jedziemy na światła w Zalasowej, gdzie wjeżdżamy w drogę równoległą do drogi Zalasowa - Skrzyszów. Decydujemy się jeszcze na bonusik w postaci przejazdu przez Pogórską Wolę, robi się chłodno i powoli ściemnia ale dajemy radę. W Jodłówce Wałki prawie pod przejazdem kolejowym spotykamy Krzyśka Łuczkowca i zabiera nas na kolejny bonus. Dojeżdżamy wspólnie do Lipia i tam się rozjeżdżamy w swoich kierunkach. Z nami udaje się Marcin bo do Koszyc to najlepiej przez Świętą Górę, ale pod sądem wybrał jazdę Krakowską. A my z Dawidem brukiem najkrótszą drogą.

Środa, 4 marca 2015

Kameralnie #15

Gra o Tron

Niedziela, 1 marca 2015

Na Ostry Kamień przez Brzankę

Tarnowiec i szybka narada gdzie jedziemy, najpierw na wyjazd czekać na Dawida kilka minut i ruszamy w trasę, najpierw Trzemesna zjazd do Tuchowa Lubaszowa i podjeżdżamy pod Jodłówkę Tuchowską, czuję że pary w nogach nie ma chłopaki skręcają na Brzankę ja pisze SMS że jadę dalej na Ostry Kamień. To był dobry wybór, podjeżdżałem delikatnie bez zrywów, a w rezultacie Dawid na szczycie był maxymalnie 20 secund za mną. Poczekaliśmy chyba z minutę i była już cała ekipa, zjazd do Ryglic i zmiana planów nie kierujemy się na Zalasową tylko na Tuchów Podjeżdzamy jeszcze Piotrkowice zjazd do Poręby Radlnej i przez Tarnowiec do domu.