Wtorek, 22 lipca 2014

Wtorek MTB

Wyjechałem 8:50 z nadzieją że na Tuchowskiej spotkam bikerów chętnych do jazdy stało się niestety inaczej, podjechałem pod kościół w Zawadzie, zjazd lasem koło basenu do Tarnowa przejazd na Tuchowską tam nikogo nie ma, czekam do 9:05 nie ma nikogo jadę sam. Najpierw szuterkiem żwawo pod Marcinkę, poprawiony segment :) wybrałem najprostszy wariant Brzanki na ten dzień, zarośniętymi łąkami do Lękawki, później lasem do Trzemesnej, kolejne segmenty na Stave za mną. Dojazd lasem do Partyzantów nadal w remoncie, wycinka lasu zmienia tą drogą z dnia na dzień. Zwinny zjazd do Uniszowej a następnie podjazd koło "Stalbomatu" na Brzankę, nie wiedziałem na ile starczy mi sił więc starałem się ten segment jechać równo bez zrywów. Brzanka zdobyta w godzine 23 minuty licząc od serwisu na Tuchowskiej, bez postoju bo na kogo by tu czekać, Dziś szybka jazda bo nikt nie musiał na mnie czekać. :) Zjazd główną drogą na Burzyn-Dąbrowkę Tuchowską, za mostem skręt boczną drogą na Tuchów kolejny traktor tym razem przyczepa pełna siana :D W Tuchowie pętelka po mieście i jazda na Meszną Opacką, podjazd na Rychwał i zjazd asfaltami przez Pleśną do Domu. Średnia dobra widać forma idzie, jednak dziko mi się dziś jechało, bez przyjemności ciężko musiałem przepychać ale mimo to wynik dobry. Bójcie się Pany 113 km/h na podjeździe na Brzankę.

Po finiszu TDF wyruszyłem do Babci z plecakiem śliwek. Delikatnie na Rychwałd ciasteczko i powrót po godzinie.