Wtorek, 29 lipca 2014

Kolejny Wtorek MTB

9:00 Wyruszyliśmy z Łukaszem na kolejny w tym sezonie podbój Brzanki. Najpierw Święta Góra szuterkiem na rozgrzewkę, następnie zjazd łąką do Łękawki. Tam przejazd wsią do leśnej ścieżki prowadzącej do Zabłędzy, Tam podjazdem zdaje się "Tomka" na szczyt i w kierunku na zjazd Kolosa. Następie leśnym duktem do Lasu Tuchowskiego tam Końskim Szlakiem do Uniszowej. Wzdłuż Stalbomatu najprostszą drogą na Brzankę. Droga minęła w przyjaznej atmosferze i delikatnym tempem. Po kilku minutach znaleźliśmy się na szczycie. Rozpoczęliśmy nową tradycję bez postojów :D Nawet na Brzance :d zjazd główną drogą szutrową do Burzyna tam PIT Stop w Delikatesach, uzupełnienie zapasów i wzdłuż DK 977 do Zabłędzy w poszukiwania Bidonu. Wracaliśmy tą samą ścieżką a Bidon został odnaleziony dopiero w Łękawce, na szczęście jeszcze był pełny :D Podjazd łąką do Zawady i sympatyczna rozmowa z atrakcjami pod kościołem w Zawadzie zakończyła nasze zmagania tego dnia.

Podwieczorek MTB na Lubince. Wyjazd 18:30 w składzie Pani Krysia, Pan Adam, Pan Staszek, Pan Marcin, Pan Dawid i Pan Ja. Przejazd przez Koszyce do Dąbrówki Szczepanowskiej, tak koło PIT Stopu do góry na szczyt Lubinki, zjazd do Janowic i podjazd na Lubinkę właśnie od strony Janowic, później powrót przez Błonia na Krakowską i obwodnicą do domu.