• Suma w górę: 296595 m

Czwartek, 4 września 2014

Marcinka

Dziś miałem ochotę przejechać się na Marcinkę, przeczytałem że Leszek będzie tam dziś, więc może by się tak przyłączyć. Wyjechałem stosunkowo wcześnie i udałem się pod kapliczkę św. Walentego, tam czekał już Sławek, wspólnie oczekiwaliśmy ponad kwadrans na przyjazd spóźnionego Leszka. Wszyscy w komplecie więc możemy jechać, na Marcinkę trasą ostatniej edycji Pucharu Tarnowa, na jednym zakręcie zaliczam uślizg przez co trochę nazbierałem błota na siebie. Po drodze mijamy dopingujących nas ludzi, wszystkie fragmenty były do podjechania, w lesie większość błota wyschła, ale jak widać nie wszystko. Po pętelce udaliśmy się na szczyt początkowo lasem, pod szczytem oddzieliłem się i pojechałem do domu zmienić rower.

"wszystkie fragmenty były do podjechania"

Tuan, ty tam pisz za siebie :-)
Mnie błotko ze dwa razy zrzuciło z bike''a
Ty się oddzieliłeś, a potem Lechu, jak to Lechu poprowadził przez Kruka nieistniejącymi ścieżkami. Dalej Słona Góra czerwonym lub obok :), a na zjazdach ostatecznie się przekonałem że las + pomarańczowe szkiełka + zmierzch to proszenie się o kłopoty.
No i stąd jak potem wpadliśmy na siebie na krzyżówce, rowery wyglądały jak wyglądały.
Pzdr & spadam pakować szpeje do Dukli
SH
Slav4 - 02:46 niedziela, 7 września 2014 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odkui