• Suma w górę: 296595 m

Czwartek, 4 września 2014

Wieczorna Czwartkowa Szosa

Bardzo dziwna akcja, wcześniej byłem MTB teraz przesiadłem się na szosę lekko ubrudzony po przewrotce, umyłem tylko kolano i ruszyłem na szosę. W Nowodworzu dobrze mi się kręciło więc postanowiłem po raz kolejny zmierzyć się z płaskim segmentem w Radlnej tym razem dobrałem dobrą taktykę i pokonałem swój czas. Następnie udałem się szybko na Lubinkę, starając się jechać równym tempem w miarę intensywnym. Po dotarciu na krzyżówkę zatrzymałem się i zacząłem myśleć, sprawdzam Endomondo nie włącza się więc nie sprawdzę, gdzie jest Dawid, chce dzwonić po Marcina okazuje się że nie mam środków na koncie. Zrezygnowany szybko zjeżdżam do Janowic nawrót na moście i jadę w górę, gdy przejechałem kościół napotkałem z przeciwka jadącego kolarza, gdy podjechał bliżej byłem pewien że to Marcin. Razem udaliśmy się na podjazd koło domu weselnego w kierunku Lubinki, Marcin na początku mocno przycisnął jednak później stracił dobre tempo, po podjeździe luźnym tempem udaliśmy się na krzyżówkę i zjechaliśmy w dół do Błonia a następnie Zgłobice, gdzie próbuję pogonić jednego gościa na skuterze, podjeżdżamy na skrzyżowanie Krakowska -Czerwona gdzie się rozstajemy, pod drugiej stronie dostrzegam Sławka i Leszka więc podjeżdżam na drugą stronę drogi zamienić kilka słów. Ciemno chłodno się robi rozjeżdżamy się pędzę na obwodnicę i do domu.