Wtorek, 1 września 2015

Wtorek MTB

Dziś niespodziewanie we Wtorek czeka nas MTB. Start godzina 6:00 ciężko się było zebrać, na starcie Mirek, Darek, Daniel, Łukasz, Olek i Ja. Jedziemy na Świętą Górę, zjazd placem widokowym do Kruku, tam przygoda Łukasza i naciągamy 26 na 29 i jedziemy dalej. Przeprawa przez dawną rzeczkę która prawie wyschła, podjazd stromą leśną drogą tym sposobem wylądowaliśmy na drodze Zawada Kruk. Jedziemy łąką do Łękawicy, podjazd na Trzemesną odwrotnie do trasy Maratonu Skrzyszowskiego, później Piekiełko do Uniszowej, tam wspinamy się koło Stalbomatu. Skręcamy jednak na wąwóz którym prowadził wspomniany maraton. Spacerkiem podchodzimy pod kolejne podjazdy, zjazd koło Ostrego Kamienia i dalej żółtym na Brzankę aż pod klasztor. W Lubaszowej postój na małe co nieco i ruszamy na tor. Oczywiście najpierw wspinaczka w słońcu a później tułaczka po tamtejszych zawijasach. Zwycięsko wracamy przez Meszną Opacką na Łowczów, podjazd pod Piotrkowice i jesteśmy prawie w domu. Wyjazd myślę że oprócz kapcia to udany, kawał terenu zwiedzony, może za gorąco ale wszystkiego mieć nie możemy. Dzięki za jazdę, za zdjęcia, filmy, towarzystwo i zapraszam na kolejne wypady.