Niedziela, 23 listopada 2014 | Uczestnicy

Rychwałdem na Siedliska

Dziś na na dwa razy, za późno się zacząłem wybierać więc powiedziałem Dawidowi że chyba sam pojadę, później dzwonią że czekają to byłem za 2 min i ostatecznie wspólnie pojechaliśmy. Pierwszy kierunek to za Dawidem :D próba utrzymania się w tunelu, najprostszą drogą na Rychwałd, tam Dawid z Olkiem zaczekali na mnie kilka minut i mogliśmy jechać dalej. Dziś z deka inny kierunek bo rozpoczęliśmy zjazd do Siedlisk, za kościołem w tejże miejscowości skręciliśmy na lewo nieznany mi wcześniej podjazd. Szybko jednak dotarliśmy do znanego mi podjazd na Meszną Opacką, po jego pokonaniu po raz kolejny kierowaliśmy się na Rychwałd jednak przed lasem skręciliśmy znowu w lewo zmierzając ponownie do Siedlisk, tam odbicie na Lichwin i rozpoczynamy podjazd, przed cmentarzem skręcamy w prawo i przebijamy się przez siodło na sąsiednią górkę, zawróciliśmy do Mesznej Opackiej jednak to trwało tylko chwilę gdyż szybko zjechaliśmy do Buchcic, stamtąd jak zwykle podjazd w kierunku Rychwałdu jednak nie na krzyżówkę lecz zmierzając przez Łowczów do stacji kolejowej, tam po przekroczeniu rzeki przed nami długi podjazd na Piotrkowice, nie wiem ile musieli na mnie czekać, ale chyba za bardzo nie zmarzli, później wspólny zjazd do Łękawki - Łękawicy, podjazd koło kiosku ulicą Budzikówka do Zawady. Meta pod kościołem w Zawadzie i powrót do domu