Czwartek, 2 lipca 2015

Wieczorny objazd trasy

Po dzisiejszym egzaminie szybko na autobus do domu, tam przesiadka w miejski i przed 16 melduje się w domu. Szybki obiad zmiana odzienia i jadę do Skrzyszowa tam czeka już Monika i Olek. W sumie nikogo więcej się nie spodziewaliśmy więc ruszamy w trasę. Na podjeździe z Kruka na Zawadę spotykamy Darka który się do nas przyłącza. Świeżo skoszona łąka w Łękawicy jest już wiele łatwiejsza do przejechania niż pomiędzy tymi wysokimi trawami co nas wcześniej mordowały. W terenie ewidentnie już mocno przeschło, niektóre fragmenty co we wtorek sprawiały problem dziś były spokojnie do przejechania. W Bistuszowej Darek zawraca a my jedziemy dalej kontrolując czas, abyśmy zdążyli przed zmrokiem do domu bo tylko ja miałem oświetlenie. Na Brzance krótki postój i ruszamy dalej. Teraz już ta szybsza część trasy, a więc szybki zjazd do Ryglic, łagodniejsza wspinaczka na Zalasową, zjazd podjazd i już jesteśmy w piekiełku. Sił coraz mniej ale meta coraz bliżej więc jedziemy dalej. W Trzemesnej gdy dojechaliśmy do asfaltu kierując się na Skrzyszów wyprzedziła nas Kasia z Tomkiem. Po chwili dogoniliśmy ich na zjeździe i wspólnie przemierzaliśmy czerwony szlak na Kruk. Tam pokierowałem grupę na nowy fragment, zjazd pokonałem z oświetleniem ponieważ w tym wąwozie bywa ciemno więc byłem na to przygotowany. Chwila na rozmowę i już delikatnie kierujemy się do Tarnowa na ulicę okrężną przy Oplu tam się rozstajemy z Moniką i jedziemy pod sąd na Konarskiego. Jeszcze tylko podjazd na Marcinkę i będę w domu :D