Sobota, 13 września 2014

Sobotni Trening MTB

Sobotni wyjazd stał pod dużym znakiem zapytania, po sobotnim wyścigu nadal nie uporałem się z przednim kołem, ostatecznie pożyczyłem od Pawła przednie koło i mogłem udać się na Sobotę MTB. W planach objazd trasy Pucharu Tarnowa XC. Start o godzinie 16:00, krótko przed 16 wyjeżdżamy z Dawidem na miejsce spotkania, na starcie stoi już spora grupka ludzi, jeszcze dojeżdżają super, takiej ekipy dawno nie było.

Skład : Mirek Bieniasz, Tomek (Żyrafa), Staszek (Obcy), Dawid (Labudu), Jam, Olek, Mirek (Kolos), Leszek, Łukasz, Jurek.

Cały ten skład przewinął się przez trasę naszego przejazdu. Na starcie przejazdu nie było tylko Mirka Bieniasza, wspólnie za Olkiem ruszyliśmy trasą XC, chłopaki narzucili dostatecznie wysokie tempo aby porwać grupę, na kostce odłączył się od nas Jurek, który pojechał swoimi ścieżkami na Marcinkę. Reszta ruszyła w las, kręcąc po ścieżkach napotkaliśmy trenującego Mirka Bieniasza, który dołączył się do naszego treningu, jeśli mogę to tak nazwać, gdyż jak ruszyliśmy to tylko Olek i Dawid dawali radę nadążać za nim po ścieżkach. Reszta ekipy swoim tempem pokonywała kolejne metry trasy. W treningu trochę przeszkodziły opady deszczu które przeczekaliśmy w lesie pod drzewami, po czym wróciliśmy dalej kontynuować przejazd, po drodze udało nam się sformować mały peleton, w pewnych odstępach dotarliśmy pod Basen, gdzie już czekały przecinaki dzisiejszych tras. Efektywnym zjazdem popisał się Kolos padając do naszych stóp. Po rozmowach wróciliśmy na kolejną pętlę do lasu wyjeżdżając i zjeżdżając trasą DH w lesie. Po przygodach każdy wrócił do swojego domu. W lesie było trochę pod koło, w kilku miejscach mieliśmy problem z podjechaniem, ale najogólniej były ekstra warunki do jazdy.